RSS Feed

Kelas Asas Decoupage April 2018

BungaTelur.com akan mengadakan kelas untuk mempelajari teknik decoupage di atas pinggan seramik/cermin kayu. Semua bahan akan disediakan. Hasil kerja boleh dibawa balik.

Jadual kelas adalah seperti berikut:

Tarikh: 29 April 2018, Ahad

Masa: 2:00 - 5:00 petang

Yuran: RM80

Tempat: Puchong (lokasi akan diberitahu kepada peserta yg serius)

Terhad kepada 6 peserta

Sesiapa yang berminat, sila email ke [email protected], atau sms/wa ke nombor 012 6482121 untuk maklumat lanjut. Peserta digalakkan membuat tempahan awal kerana tempat adalah terhad.

Untuk melihat contoh decoupage yang dihasilkan oleh peserta kelas sebelum ini, sila lawati http://news.bungatelur.com atau laman Facebook BungaTelur.com

Bunga Tangan Bunga Dip

October 22, 2012 by admin

(Klik gambar untuk melihat versi lebih besar)

Jika anda masih mencari bunga tangan yang sesuai digayakan di hari pernikahan, pertunangan atau hari persandingan, mungkin idea bunga tangan dari bunga dip ini boleh diguna pakai.

Harga bermula dari RM80 untuk size sederhana. Bunga tangan dalam contoh gambar terdiri dari gabungan warna cream dan putih. Yang berminat untuk menempah, boleh email kepada farah[at]bungatelur.com. Saya perlukan 1-2 bulan masa untuk menyiapkan tempahan (bergantung kepada queue order).

Untuk yang berminat untuk mencuba buat sendiri, anda juga boleh belajar asas membuat bunga dip. Kelas selalunya akan diadakan pada hari Sabtu atau Ahad, 1-2 kali sebulan bergantung kepada permintaan.


No Comments »

No comments yet.

Leave a Reply