RSS Feed

Kelas Asas Decoupage April 2018

BungaTelur.com akan mengadakan kelas untuk mempelajari teknik decoupage di atas pinggan seramik/cermin kayu. Semua bahan akan disediakan. Hasil kerja boleh dibawa balik.

Jadual kelas adalah seperti berikut:

Tarikh: 29 April 2018, Ahad

Masa: 2:00 - 5:00 petang

Yuran: RM80

Tempat: Puchong (lokasi akan diberitahu kepada peserta yg serius)

Terhad kepada 6 peserta

Sesiapa yang berminat, sila email ke [email protected], atau sms/wa ke nombor 012 6482121 untuk maklumat lanjut. Peserta digalakkan membuat tempahan awal kerana tempat adalah terhad.

Untuk melihat contoh decoupage yang dihasilkan oleh peserta kelas sebelum ini, sila lawati http://news.bungatelur.com atau laman Facebook BungaTelur.com

Kelas Asas Decoupage April 2017

March 20, 2017 by admin

kelas-decoupage-17nov13-trace-wording

Kepada yang masih mencari kelas kraf untuk memenuhi masa lapang atau bercadang untuk menambah pendapatan sampingan, mari sertai kelas asas decoupage pada 16 April 2017, hari Ahad jam 2-5 petang.

Anda akan diajar teknik asas seperti mewarna permukaan MDF atau pinggan seramik, menggunting dan menampal tisu decoupage serta teknik tambahan untuk mencantikkan lagi hasil kerja anda.

Yuran promosi untuk kelas kali ini hanya RM60. Yuran akan dinaikkan kepada RM100 selepas ini.

Tenaga pengajar berpengalaman mengajar asas decoupage semenjak tahun 2007. Sila tinggalkan komen bersama email yang sah untuk kami hubungi atau boleh terus berhubung melalui Facebook – BungaTelur.com.


No Comments »

No comments yet.

Leave a Reply